Interieurdesign

Dankzij goed design bereikt u de juiste doelgroep. Ons designteam staat garant voor de juiste look-and-feel. We zijn op de hoogte van actuele trends en dankzij onze creativiteit weten we het verschil te maken. Elk ontwerp sluit naadloos aan op uw merkidentiteit en is perfect toegesneden op uw doelgroepen (commerciële en publieke), ‘producten’ en uw wensen als opdrachtgever. De creatieve ontwerpen van Vorm Martini zijn meer dan eens in de prijzen gevallen. Ze zijn vernieuwend, visueel aantrekkelijk, en zeker zo belangrijk, commercieel doeltreffend.

Trends

Goed design is het concrete beeld dat voortvloeit uit de strategische uitgangspunten van uw organisatie. Dat beeld kan verschillen met dat wat u in uw hoofd hebt. Het kan ook verschillen met het beeld dat gangbaar is in de markt. Vorm Martini richt zich niet op de trends van vandaag en gisteren, maar liever op de trends van morgen. Wij weten altijd net iets eerder dan de markt wat de volgende interieurtrends zullen zijn. Door uit te gaan van die trends komen wij meestal met verrassende interieurdesigns.

Geen handschrift, wel onderscheidend

De typische Vorm Martini-look, ons ‘handschrift', bestaat niet. Dat is in onze visie ook logisch: het gaat immers om úw identiteit en niet die van ons. Uw identiteit is leidend. Dat principe is essentieel in onze gehele aanpak. Ons doel is: interieurconcepten realiseren waarin uw klant zich herkent.

Klik hier voor de algemene voorwaarden.

"Het grootste compliment dat wij kunnen krijgen is dat wij nooit dezelfde dingen maken"

Gerelateerde cases

Merkx Brillen
Merkx Brillen
Vorm Martini heeft voor de twee filialen van Merkx Brillen een compleet nieuw winkelconcept ontwikkeld en gere...
Modehaus Baute
Modehaus Baute
Vorm Martini heeft voor Modehaus Baute (D) een nieuw winkelconcept ontwikkelt en gerealiseerd.
Bistro Ranck
Bistro Ranck
Vorm Martini ontwerpt nieuwe Bistro voor Modehaus Ranck in Sulingen